|
|

منو

نمایشگاه ایران بیوتی 1402

🟢نمایشگاه ایران بیوتی 1402 طی چهار روز مورخ 7 الی 10 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
🟡نمایشگاه با استقبال فراوان فعالان و علاقمندان حوزه محصولات سلامت محور روبرو بود که انجمن نیز با حضور پررنگ در این نمایشگاه، آماده پاسخگویی به علاقمندان و فعالان به این صنعت بوده و در خصوص زمینه فعالیت و خدمات و آموزشهای انجمن به بازدیدکنندگان اطلاعات کامل ارائه شد.
🟢اعضای هیات مدیره انجمن پذیرای مدیران محترم وزرات صمت، سازمان توسعه تجارت، سازمان غذا و دارو، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گمرک و همچنین پیشکسوتان حوزه آرایشی، بهداشتی و عطر و اعضا محترم انجمن بودند.
🟡 آقای موسی احمد زاده، نایب رئیس انجمن با حضور در غرفه انجمن، نشستهای متعدد جهت طرح مشکلات و چالش‌ها و راه های پیشرفت این صنعت و رفع موانع با بازدیدکنندگان و اعضا و مدیران برگزار نمودند.
🟢ضمن قدردانی فراوان از مشارکت و پشتیبانی اعضا محترم، امید است با استفاده از موقعیت و بستر مناسب موجود در این نمایشگاه امکان پیگیری مشکلات و پیشرفت اعضای محترم فراهم گشته و دست در دست یکدیگر شاهد ترقی انجمن و اعضای آن باشیم.

حضور مسئولین محترم وزارت صمت،سازمان توسعه تجارت، سازمان غذا و دارو و…. در محل غرفه انجمن و گفتگو با هیات مدیره انجمن در خصوص واردات محصولات سلامت محور و اجرای مصوبه واردات بالک و فرآورده های فاقد استانداردهای جهانی
نشست در محل نمایشگاه ایران بیوتی وکلین 7 اردیبهشت

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید