|
|

منو

همایش کازموپرایوت (تولیدات بدون کارخانه) 18مهرماه 1402 – اتاق بازرگانی ایران

انجمن‌ واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران، به عنوان حامی اولین همایش کازموپرایوت (تولیدات بدون کارخانه) که در تاریخ 18مهرماه 1402 در محل اتاق بازرگانی ایران با استقبال فراوان برگزار گردید ،مراتب سپاس و قدردانی خود را از کلیه حاضرین و مهمانان گرانقدر و همچنین فعالان و علاقمندان به صنعت “تولیدات بدون کارخانه” که با حضور خود این همایش را همراهی نمودند، اعلام نمود.

این رویداد با شکوه با حضور جمع کثیری از صنعتگران آرايشى و بهداشتى و عطريات ، علاقمندان، محققان، داروسازان ،شيميست ها و همچنین افراد برجسته دانشگاهي و دولتی و صاحبان کسب و کار برگزار گردید و بيش از 860 نفر (حقيقى و حقوقى) در این همایش حضور یافتند.

تجليل از موسسان انجمن واردكنندگان فرآورده هاى بهداشتی و آرایشی و عطريات ايران ، آقایان قویمی، شیدایی، بوترابی، گشایشی ، بحیرایی که در سال 1385 این تشکل را زیر نظر اتاق بازرگانی، صنايع معادن و کشاورزي ایران، تاسیس نمودند در همایش انجام شد.

كازموپرايوت همواره تلاش خواهد کرد تجربه ارزنده و ارزشمند پيشكسوتان صنعت كازمتيكس به نسل جديد منتقل شود.

 به انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران و همچنین اعضا این انجمن که بعنوان حامیان این همایش باشکوه، مشارکت و حمایت نمودند به پاس قدردانی تندیس کازموپرایوت و تقدیرنامه تقدیم شد.

امید است با مشارکت و حمایت اعضا محترم انجمن، در راستای پیشرفت صنعت بهداشتی ،آرایشی و عطریات و همچنین رفع موانع و همیاری در حفظ سلامت و بهداشت جامعه، برای کشور عزیزمان ایران، گام های مؤثرتری برداشته شود. به امید رشد و پیشرفت صنعت کازمتیکس و ارتقا سطح سلامت و بهداشت در کشور عزیزمان ایران.بهداشت حق تمامی انسانهاست. انجمن واردکنندگان فرآورده های بهداشتی آرایشی و عطریات ایران حامی تولید بدون کارخانه‌

برای دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد کنید